223


اگر معناي «لا إِكْراهَ فِي الدِّينِ» (1) اين باشد كه در نظام شريعت، هر كس بي حجاب بود، بود، هر كس بي حيا بود، بود، اين مي‌شود اباحه‌گري.


اين «خُذُوهُ فَغُلُّوهُ * ثُمَّ الْجَحيمَ صَلُّوهُ» (2) پس براي كيست؟، اين بگير و ببندهاي قيامت پس براي چيست؟ ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اشتباهات یک دختر تنها شپش نگین بار 22638892 بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم Veronica NIKE2019 آموزش اریگامی بهـراد newrta شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات